9/10/2017

mijn Flowery quilt




Het werken aan mijn Flowery quilt (Flower Basket Medallion quilt van Kim McLean) vordert gestaag.

De linker en rechterborder zijn aan het middenpanel gestikt, nu nog de boven- en onderborder, met de vier hoekblokken met vogels. Momenteel schiet het niet erg op, want ik ben (had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen…) het appliqueren een beetje beu. Het komt wel weer denk ik. Er komt niet veel uit mijn handen, waarschijnlijk omdat ik weer probeer wat orde in de chaos te scheppen in mijn werk- en quiltkamer ;-)

Ik ben nog steeds heel erg blij met de pruisisch blauwe Moda Grunge achtergrond stof. Na deze borders komt er nog een smalle 2" border en daarna één van 6" met driehoeken en blaadjes. Die border lijkt op een Dancing Dollies border, maar spreekt me niet erg aan. Ik peins me suf wat ik met die laatste border zal doen. Wel maken, niet maken, iets anders maken?
De tijd zal het leren!

Nicolette



No comments: