9/11/2016

Hallo allemaal,

Beste Kim McLean quilters en volgers. Zojuist las ik op het blog glorisousapplique, dat er n.a.v. het moeizame posten op het blog besloten is een Facebook groep op te richten. Je kunt deze hier vinden: https://www.facebook.com/groups/1767976173491670/

Je kunt verzoeken of je lid mag worden. Dan kun je wereldwijd iedereen volgen die werkt aan de patronen van Kim McLean!

Ik ga volgende maand starten met mijn tweede Kim McLean quilt, de Flower Basket medaillon. Mijn plan is om het middenblok met de mand helemaal anders te gaan maken. Spannende uitdaging! Er zullen dus hier en op Facebook (waarschijnlijk) weer wat vaker foto’s verschijnen!

Groeten, Nicolette

1 comment:

Anonymous said...

Hoi Nicolette,

Leuk! Ik hoop maar wel dat je hier ook veel foto's zult laten zien, want ik "zit" (waarschijnlijk als enige op deze planeet) niet op Facebook.
Succes met je Flower Basket! Ik ben benieuwd!
(Mijn Flower Garden-middenstuk zit inmiddels voor het grootste deel aan elkaar,maar het gaat niet snel, want er kwam "even" een andere quilt tussendoor.. ;))
Groeten van Digna