3/16/2014

…eindelijk !


De top van de Lollypop Tree quilt is klaar, beste blogvrienden. Het heeft me drie jaar gekost van start tot finish om deze kleinere versie te maken, met slechts negen blokken. Het lukt me eigenlijk nooit om op één project gefocust te blijven, dus zo nu en dan pakte ik deze quilt in wording op om aan te werken.

De top wordt nu toegevoegd aan de stapel quilt tops die ik met de hand wil gaan quilten.

Nicolette

The Lollypop Tree quilt-top is done, bloggy friends! It took me three years from start to finish to make this smaller version with nine blocks only. Like always I can’t stay focussed on one project, so every now and then I picked this one up to work on.

Another one to add to the stash of finished tops that will be quilted by hand.

Nicolette

2 comments:

Kitty Seebregts said...

Hoi Nicolette,
hij is dan toch maar af he? Mooi hoor!!!

Catherine said...

Wow, this is lovely!