1/06/2014

Mijn 2e quilt

k ben sinds 3 jaar aan het quilten. Het allerleukste vind ik het appliqueren. De eerste quilt die ik maakte was de Baltimore van Kim McLean.
In november 2012 ben ik begonnen aan de Flower Garden, ook van Kim McLean. Wat een feest om te maken. En nu is hij AF!!!
Ik ben best trots op mezelf dat het weer gelukt is, ik leer er elke keer dingen bij en ik ga het steeds leuker vinden.
M'n volgende ligt al klaar en is er weer één van Kim McLean en het wordt Trees of the Four Seasons.

2 comments:

dutchcomfort said...

Geweldig Els, zeker voor iemand die naar verhouding nog naar kort quilt! Ben benieuwd naar je andere werk!

Ineke Hulzebos said...

Sinds een paar maanden volg ik je nu hier op je blog, nu ben ik echt S*P*R*A*K*E*L*O*O*S zo,n mooie quilt gemaakt door een quiltster die "pas"3 jaar quilt. Geweldig!!!

Liefs, Ineke