5/29/2013

Lieve lolliepoppers...



OWat een klus de afgelopen tijd! Ik heb er de sokken in gezet( is dit te vertalen)?
De quilt zit in elkaar , de achterkant is werkelijk in stukjes afgemaakt en de bovenrand...was zo goed als klaar!tot ik per ongeluk aan de achterkant een stukje weg knipte...

...ik knipte per ongeluk in een stukje van de bovenrand!! Wat baalde ik, hoe op te lossen?? Nu had ik per ongeluk een geappliqueerd  lapje over en met kunst en vliegwerk er weer tussen gezet! Hoera, alles past en de rand is weer compleet!

Poeh! Dat viel niet mee. Nu weer een heel stuk quilten, de rand , nog 1 vergeten blok en een aantal van de vierkantjes, ja 3 jaar zijn straks zo voorbij!
Quiltze!
Kitty

4 comments:

Marion B. said...

Prachtig!

dutchcomfort said...

Wat een pech Kitty! Je hebt het mooi hersteld en je bent op weg naar de finish!

Janine said...

Oh jee, oeps, dat is balen, maar je hebt het prima opgelost. Hij is prachtig geworden.

els bitter said...

Hij ziet er geweldig uit hoor, Kitty. Quilten is handwerk, dus dan kunnen ongelukjes gebeuren. Trouwens met machinewerk ook. Ik vind hem heel mooi.