5/18/2013

Hoera!!!


....in 3 dagen heb ik nu alle blokken aan elkaar en ben ik al 3 van de 4 bovenkanten van de rand er aan zitten!! Ik heb mezelf even bij elkaar moeten rapen, vond het niet makkelijk! Moet ook best veel uithalen omdat het niet mooi genoeg is naar mijn zin! 


Ik vind de aansluiting tussen de klein vierkantjes niet altijd kloppen en ga daar mooie cirkels over maken!

Tja, dat ligt aan mij, maar het qayg aan elkaar zetten is me zwaar gevallen !
Gaat goed komen,
Quiltze,
Kitty!

4 comments:

dutchcomfort said...

Kitty, je hebt het toch maar voor elkaar gekregen! En de quilt ziet er prachtig uit! Wat viel je tegen aan de qayg methode?

Mimi said...

Have no idea what you said, but I say Horray, the blocks are wonderul!!!!!

Ineke Hulzebos said...

Wat een vrolijke plaatjes, erg mooi gemaakt!

kim mclean said...

Looking good Kitty, almost done! Kim McLean