9/13/2012

Alle zestien klaar!!!

Het heeft even geduurd, maar nu is het zover: alle blokken voor de Lollipop zijn klaar!



Daar ben ik blij mee, het was een leuke, maar fikse klus. De laatste is een lekkere rode geworden.

Het volgende project wordt het sandwichen van de eerste twee blokken. de achterkante had ik een tijd geleden al gemaakt. Wat ik namelijk heb bedacht is om te werken met de "quilt as you go"-methode. Ik hoop begin oktober een workshop te volgen en wil de eerste twee blokken klaar hebben....

mijn schouderblessure laat het quilten van zo een grote lap niet toe. Ik heb nu een klein  bein gemaakt door de rand rond de applicaties in kleur te quilten, de rest in te vullen met gebroken wit garen. Al met al heb ik er dan twee jaar werken aan de Lollipop opzitten.

Quiltze!   Kitty

2 comments:

nicolette at dutchcomfort said...

Geweldig Kitty! Wat een goed idee om de QAYQ methode te gebruiken! Handquilten is natuurlijk wel het mooiste, zeker als je al zoveel uren werk in al die blokken hebt zitten.

SewWhatsNew said...

Very pretty colors. Nice block.