3/18/2012

Even voorstellen

Goede avond,

Ik wil me graag even voorstellen.Mijn naam is Els Bitter, ik ben 61 jaar oud en ik quilt al sinds 1977. Omdat ik het mezelf heb geleerd, moet ik nu veel verkeerde dingen afleren. Gelukkig heb ik een aantal vriendinnen die me daar bij helpen.

Ik maak zowel traditionele quilts als vrije en redelijk moderne. Ik ben bezig met een Dear Jane in Amish-stijl, een Going Dotty en de Camelot.

Ik ben dol op de stoffen van Kaffe Fassett. Mijn laatste werk heb ik met zijn stoffen gedaan.

Ik werk 14 uur in de week voor het Nederlandse Rode Kruis als districtsmedewerkster en ben redelijk druk bezig als Oma van 2 kleinzonen.

Ik heb sinds vandaag het patroon Flower Garden gekocht van Kim Mc Lean. Die quilt wil ik gaan maken. Maar dan met de achtergrond in de stijl die je ziet op www.cabbagequilts.blog.spot.com. Die vind ik geweldig.

Zodra het patroon binnen is en ik begonnen ben, krijgen jullie meer berichtjes en foto's te zien.

Ik verheug me er reuze op.

Trouwens toen ik jullie Lollypop trees zag, ben ik toch gaan twijfelen. Maar goed. Deze wordt ook vast wel mooi.

Groeten en tot ziens
Els

2 comments:

nicolette at dutchcomfort said...

Welkom Els, wat leuk dat je direct al iets hebt geschreven! Ben reuze benieuwd naar jouw Flower blokken. Ben ook helemaal verliefs op die blokken van Cathy met die geweldige achtergrondstoffen!
Heel veel plezier!

Pip said...

Looking forward to seeing your progress on the Flower Garden quilt. You have a nice lot of fabrics there.