11/21/2011

teal is in de mode

Een Lollypop Tree blok in teal blauw

Ik heb nu 9 lollypop tree blokken af en 2 kleinere blokken voor de border. Ik vind de quilt nog steeds geweldig en ik ben ook nog erg blij met de turquoise achtergrond met stippen.

Voordat ik besluit hoeveel grote blokken ik in mijn quilt wil, zal ik alle borderblokjes maken die nodig zijn voor een quilt van 3 x 3 blokken in het vierkant... hoewel ik eigenlijk heel erg graag aan mijn 10e blok begin...


I have finished 9 large blocks and 2 smaller borderblocks now. I am still very much in love with this quilt and really happy with my turqoise dotted background.


Before I decide how many large blocks I want in my quilt, I will make all the borderblocks that are needed for a 3 x 3 blocks square quilt... though I would love to start working on my tenth block...


Nicolette

4 comments:

Marina said...

Hallo Nicolette,

Wat een bijzonder blok is dit geworden! Prachtig!
Groet, Marina.

Kitty Seebregts said...

Hallo Nicolette, wat een geweldige kleuren! Ik ben meT de opm1 na laatste blok bezig, binnenkort een update, groetjes, kitty

kim mclean said...

not that many to do a 4 x 4 Nicolette! it will be done in no time at all - hehe heh heh....Kim McL

Ulla's Quilt World said...

Hi! Greetings from Finland! Your quilts are so fantastic! It's so nice to find other quilters all around the world!