10/10/2011

Nog Twee!!!

Ja hoor, ik ben net mijn blokken gaan tellen en heb er nu 14 af . Ik ben nu bezig met de 15e, en het is weer een feestje!Hieronder de 14e..
Als ik de gestipte stofjes zie die anderen gebruiken als ondergrond voor de quilt, dan heb ik bijna spijt dat ik daar niet opgekomen ben, zo mooi!
.
Ik heb ook al iets van de randen klaar, daar ben ik in mijn vakantie mee bezig geweest, want dat was handig klein om mee te nemen!
Ik heb de laatste blokkken weer netter gemaakt dan de eerste, omdat ik inmiddels door heb dat hoe zorgvuldiger de voorbereiding is, hoe mooier het blok wordt!

3 comments:

dutchcomfort said...

Zo Kitty, je bent lekker bezig geweest! 14 Blokken af, dat gaat opschieten zeg! Leuk om de kleine blokjes te zien en de sashings!

kim mclean said...

You're doing very well Kitty! Looks like you are having fun, Kim McL

susana said...

Mooi wordt ie! Super en leuk dat je m´n blog hebt bezocht,

groet Susi