10/10/2011

mijn Flower Pots


zijn een echt plaatje geworden!

Het uitzoeken van de vierkantjes voor de sashings was een heel werk, de kleuren en de prints moesten goed kloppen bij de appliquaties.

Nu ben ik bezig met een van de twee horizontale panelen, ik heb lang gedaan over de stofkeuze, omdat ik er enig systeem in wil hebben, maar ik wil ook blij worden van de compositie van de kleuren. Ik laat twee foto's zien van het proces tot nu toe.



Het vordert langzaam, het is druk op dit moment, dus weinig tijd om te werken hieraan. Af en toe een blik op dit blog helpt 'in the mood' te blijven.

Maria

3 comments:

dutchcomfort said...

Welkom op het blog Maria, leuk een bericht van je te zien en prachtige foto’s van de Flower Pots! Ik weet dat ze in het echt nog mooier zijn, want ik heb ze zelf mogen bewonderen!

Het vorder misschien langzaam, maar het wel meer dan de moeite waard!

kim mclean said...

Lovely Maria! Love all the colours, well done, Kim McL

Kitty Seebregts said...

Hallo Maria, wat een prachtige kleuren heb je gecombineerd! Ik heb al zin aan deze quilt te beginnen als ik de lollipop af heb!