9/18/2011

Weer een blok af van de Lollypop Trees


Gisteren hadden we weer onze eerste bijeenkomst na de vakantieperiode van de Kim McLean club bij De Sampler in Haarlem. Aangezien ik voor mijzelf als doel heb gesteld voor elke bijeenkomst minimaal 1 blok af te hebben en mij dat deze maand weer gelukt is kan ik een nieuwe foto laten zien.
Het is altijd erg gezellig en bovendien motiveert het enorm om het werk van andere mensen te zien.
Ik vind het zelf nl. erg moeilijk om de stoffen goed bij elkaar te kiezen. Dat kost mij de meeste tijd. Het appliqueren zelf is een ontspannen werkje en gaat best snel.
Ik heb nu 6 blokken af (van de 16), dus kan voorlopig nog even vooruit.

Hopelijk kan ik volgende maand weer een blok laten zien.

Jeanette

3 comments:

nicolette said...

Prachtig blok Jeanette en wat leuk dat je nu een bericht hebt geschreven!

Pip said...

Beautiful block.

Yvonne said...

I have just finished this block myself, which means I only have 6 more to do! I love your Colours