8/14/2011

Ja hoor, bijna....



....ja bijna weer een blok. Tijdens het maken van dit blok ontdekte ik dat, wanneer ik een rondje heb geregen en het meteen daarna strijk, het werk veel mooier wordt. Makkkelijk vind ik het helemaal niet, maar wel heerlijk om te doen.
Maar waarom bijna klaar: omdat ik een paar rondjes, die ik minder mooi vond, uit heb gehaald.
Dit blok maakte ik ervoor:
Ik had niet veel blauw in voorraad, daar heb ik dus eerst wat van aangeschaft.
De voorbereiding van elk blok voor deze quilt kost veel tijd. Het liefst ben ik aan het patchen of appliqueren, maar het heeft iets bijzonders om je zo voor te bereiden. Ook aan de rand ben ik bezig, dat laat ik de volgende keer zien,
tot dan,
Kitty

3 comments:

nicolette said...

Prachtige blokken Kitty! Je gaat als een trein!

Eerlijk gezegd vind ik het voorbereiden van een nieuwe blok nou juist zo leuk. Het uitzoeken van de kleuren en de prints, heerlijk werkje!

kim mclean said...

lovely blocks Kitty, love the fussy cutting, Kim McL

Summer said...

So pretty! That blue one is my work in progress right now.