7/08/2011

Kim McLean in Nederland

Dat is toch een heerlijk nieuws, althans niet persoonlijk maar een blog over haar quilts!
Zelf ben ik al vanaf de opricht lid van Glorious applique maar eerlijk gezegd in het nederlands mailen
is voor mij een stuk simpeler dan in het engels!
Ik heb volgens mij alle patronen van Kim ben een echte fan van haar, haar kleurgebruik, de patronen
Zelf ben ik al een poosje bezig met Roseville album, alhoewel het momenteel niet echt opschiet
Misschien is dit de inspiratie om het weer op te pakken en verder te gaan
Nicolette fijn dat je hier mee bent begonnen er zullen ongetwijfeld snel fans van Kim zich gaan aansluiten
Je weet hoe het gaat in deze viruele wereld!
groet Ineke M

2 comments:

nicolette said...

Leuk Ineke om je eerste bercihtje te zien! En we zijn natuurlijk allemaal benieuwd naar foto’s van je werk!

Ineke M said...

Dat is iets Nicolette wat je me nog even moet leren ;-))
Ik heb al gekeken hoe dat moet maar zou niet weten waar ik ze moet inladen